Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40906
Title: Маркетинг як процес управління компанією в умовах ринкової конкуренції
Authors: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2022
Publisher: Дрогобич: ПП ПОСВІТ
Citation: Бабко Н. М. Маркетинг як процес управління компанією в умовах ринкової конкуренції. Особливості розвитку цифрової економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів: тези доп. І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Трускавець, 20 жовтня 2022 р. Дрогобич: ПП ПОСВІТ, 2022. С. 69-72.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40906
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babko_Osoblyvosti_rozvytku_Truskavets_20_10_2022_69-72.pdf2.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.