Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40882
Title: Маркетинг як процес управління компанією в умовах конкуренції
Authors: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2022
Publisher: Łomża: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży
Citation: Бабко Н. М. Маркетинг як процес управління компанією в умовах конкуренції. Rozwój systemu kształcenia w zakresie nauk rolniczych – od teorii do praktyki: zbiór materiałów Międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, Łomża, 04.11.2021. Łomża: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2022. P. 32-35.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40882
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babko_Rozvytok_systemy_osvity_Lomzha_04_11_21_2022_32-35.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.