Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25232
Title: Атрибути бренду як складова процесу брендингу
Authors: Гринько, А. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Гринько А. О. Атрибути бренду як складова процесу брендингу. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовтня 2020 р.; наук. кер. Бабко Н. М. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 65-68.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/25232
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 15.10.2020-23.pdf302.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.