Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41115
Title: Взаємозалежність цифровізації і поведінки споживачів
Authors: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2022
Publisher: Львів: Вид-во Львівської політехніки
Citation: Бабко Н. М. Взаємозалежність цифровізації і поведінки споживачів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доп. XІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 28 жовтня 2022 р. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2022. С. 14-16.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41115
ISBN: 978-966-941-763-3
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babko_Marketynh_lohistyka_tezy_28_10_2022_14-16.pdf659.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.