Browsing by Author Мандич, О. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 110 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Конкурентоспроможність товарної політики підприємствМандич, О. В.; Хирний, Д. С.; Шкурко, А. В.
2015Маркетинг - історичний розвиток концепції управління бізнесомМандич, О. В.; Шилін, В. О.; Рок, І. Є.
2017Маркетинг як основа підвищення ефективності комерційної діяльності аграрних підприємствМандич, О. В.; Кривоніс, І. І.; Онєгіна, О. С.; Ушкалова, Є. М.
2020Маркетинг як складова системи менеджменту суб'єктів бізнесуМандич, О. В.
2015Маркетингова діяльність як основа підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємствМандич, О. В.; Геращенко, Д. А.; Костенко, К. В.
2015Маркетингова складова підвищення рівня конкурентоспроможності підприємствМандич, О. В.; Нещенко, М. Є.; Коваленко, Г. І.
2020Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємстваМандич, О. В.; Бєлєцький, С. В.
2019Маркетинговий менеджмент як основа забезпечення конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємствМандич, О. В.
2020Маркетингово-орієнтований підхід як методологічна база забезпечення розвитку підприємстваМандич, О. В.; Сековой, О. Д.
2019Маркетингові заходи щодо підвищення результативності реалізації овочевої продукціїМандич, О. В.; Дідич, А. С.
2020Маркетингові методи ефективних продажівМандич, О. В.; Синкова, А.
2015Механізм формування конкурентних переваг підприємстваМандич, О. В.; Бондаренко, В. В.
2016Механізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складоваМандич, О. В.; Науменко, І. В.
2022Моделювання сценаріїв фінансової поведінки суб’єктів бізнесу в умовах невизначеностіМандич, О. В.
2020Можливості маркетингу в мережі інтернетМандич, О. В.; Василець, К.
2018Можливості реінжинірингу та моделювання бізнес-процесів у маркетинговій діяльності підприємствМандич, О. В.
2022Міжнародна співпраця у сфері регулювання глобальних фінансових відносинМандич, О. В.; Додіван, М. О.
2022Міжнародний та український досвід виходу з фінансової кризиМандич, О. В.; Гладкина, А. І.
2022Міжнародні фінансові стратегії розвитку як шаблони для відновлення українського бізнесуМандич, О. В.; Корсун, К. О.
2023Міжнародні фінансові технології: цифрова адаптація та залучення інструментів штучного інтелектуМандич, О. В.