Skip navigation
logo sbtu repo
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
русский
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository (electronic archive of open access) of the State Biotechnological University
Browsing by Author Мандич, О. В.
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 21 to 40 of 110
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2016
Конкурентоспроможність товарної політики підприємств
Мандич, О. В.
;
Хирний, Д. С.
;
Шкурко, А. В.
2015
Маркетинг - історичний розвиток концепції управління бізнесом
Мандич, О. В.
;
Шилін, В. О.
;
Рок, І. Є.
2017
Маркетинг як основа підвищення ефективності комерційної діяльності аграрних підприємств
Мандич, О. В.
;
Кривоніс, І. І.
;
Онєгіна, О. С.
;
Ушкалова, Є. М.
2020
Маркетинг як складова системи менеджменту суб'єктів бізнесу
Мандич, О. В.
2015
Маркетингова діяльність як основа підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств
Мандич, О. В.
;
Геращенко, Д. А.
;
Костенко, К. В.
2015
Маркетингова складова підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств
Мандич, О. В.
;
Нещенко, М. Є.
;
Коваленко, Г. І.
2020
Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства
Мандич, О. В.
;
Бєлєцький, С. В.
2019
Маркетинговий менеджмент як основа забезпечення конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємств
Мандич, О. В.
2020
Маркетингово-орієнтований підхід як методологічна база забезпечення розвитку підприємства
Мандич, О. В.
;
Сековой, О. Д.
2019
Маркетингові заходи щодо підвищення результативності реалізації овочевої продукції
Мандич, О. В.
;
Дідич, А. С.
2020
Маркетингові методи ефективних продажів
Мандич, О. В.
;
Синкова, А.
2015
Механізм формування конкурентних переваг підприємства
Мандич, О. В.
;
Бондаренко, В. В.
2016
Механізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складова
Мандич, О. В.
;
Науменко, І. В.
2022
Моделювання сценаріїв фінансової поведінки суб’єктів бізнесу в умовах невизначеності
Мандич, О. В.
2020
Можливості маркетингу в мережі інтернет
Мандич, О. В.
;
Василець, К.
2018
Можливості реінжинірингу та моделювання бізнес-процесів у маркетинговій діяльності підприємств
Мандич, О. В.
2022
Міжнародна співпраця у сфері регулювання глобальних фінансових відносин
Мандич, О. В.
;
Додіван, М. О.
2022
Міжнародний та український досвід виходу з фінансової кризи
Мандич, О. В.
;
Гладкина, А. І.
2022
Міжнародні фінансові стратегії розвитку як шаблони для відновлення українського бізнесу
Мандич, О. В.
;
Корсун, К. О.
2023
Міжнародні фінансові технології: цифрова адаптація та залучення інструментів штучного інтелекту
Мандич, О. В.