Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16286
Title: Маркетингові заходи щодо підвищення результативності реалізації овочевої продукції
Other Titles: Marketing measures to increase the effectiveness of sales of vegetable products
Authors: Дідич, А. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Мандич, О. В.
Keywords: ринок овочевої продукції;маркетингова діяльність;конкурентоспроможність;результативність;vegetable market;marketing activities;competitiveness;efficiency
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Дідич А. С. Маркетингові заходи щодо підвищення результативності реалізації овочевої продукції. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 183-186.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
Abstract: В статті досліджено особливості формування діяльності окремого підприємства, що функціонує в умовах ринку овочевої продукції Харківської області, зокрема, на ринку огірків, визначено основні результати за політиками на основі дослідження складових інструментів маркетингової діяльності, а також на засадах маркетингових заходів запропоновано рекомендації щодо змін в політиці товаророзподілу та збуту, що дозволить виробнику підвищувати рівень дохідності та збільшувати ринкову частку, що є основними показниками конкурентоспроможного розвитку підприємства.
The article investigates the peculiarities of forming the activity of an individual enterprise operating in the conditions of the vegetable market of Kharkiv region, in particular, in the cucumber market. distribution and sales, which will allow the manufacturer to increase profitability and increase market share, which are the main indicators of competitive development of the enterprise.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16286
ISBN: 978-617-7602-78-0
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-183-186.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.