Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5946
Title: Механізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складова
Authors: Мандич, О. В.
Науменко, І. В.
Keywords: конкурентоспроможність підприємства;конкурентні переваги;маркетингова діяльність;аграрне підприємство;ефективність
Issue Date: 2016
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Мандич О. В., Науменко І. В. Механізми управління конкурентоспроможністю підприємств: маркетингова складова. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2016. № 6. С. 204-209.
Series/Report no.: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 6
Abstract: В статті розглянуто економічну сутність категорій «конкурентоспроможність», «конкурентні переваги» та «маркетинг», а також проаналізовано особливості їх поєднання за всіма складовими, зокрема, за товарною, ціновою, збутовою політиками та за комунікаціями, при формуванні та підвищенні рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5946
ISSN: 2311-441X
Appears in Collections:№ 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf529.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.