Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7909
Title: Маркетинг як основа підвищення ефективності комерційної діяльності аграрних підприємств
Authors: Кривоніс, І. І.
Онєгіна, О. С.
Ушкалова, Є. М.
metadata.dc.contributor.advisor: Мандич, О. В.
Issue Date: 2017
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Кривоніс І. І., Онєгіна О. С., Ушкалова Є. М. Маркетинг як основа підвищення ефективності комерційної діяльності аграрних підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 57-59.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7909
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-57-59.pdf352.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.