Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24938
Title: Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства
Authors: Бєлєцький, С. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Мандич, О. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Бєлєцький С. В. Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 30 квітня 2020 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 60-61.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24938
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток": до 90-річчя заснування ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasnyi marketynh stratehichne upravlinnia ta innovatsiinyi rozvytok 30.04.2020-20.pdf136.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.