Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26566
Назва: Управління плануванням маркетингової діяльності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
Автори: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключові слова: маркетингова діяльність;зовнішньоекономічна діяльність;управління плануванням;внутрішнє планування;зовнішні фактори
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпро: НМетАУ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Управління плануванням маркетингової діяльності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності. Дослідження, розробка і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобув. вищої освіти і молодих учених, м. Дніпро, 4 грудня 2020 р. Дніпро: НМетАУ, 2020. С. 230-231.
Короткий огляд (реферат): За сучасних умов розширення процесів інтеграції та глобалізації дедалі більшого значення для підприємств, основною діяльністю яких є здійснення зовнішньоекономічних відносин, набуває раціоналізація системи планування міжнародного маркетингу. Основна мета маркетингової діяльності не повинна розходитися із загальною метою підприємства, повинна бути спрямована на їх успішне здійснення за рахунок зовнішніх факторів економічного росту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26566
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chmil_upravlinnya_planuvannyam_marketynhovoyi_tezy_dnipro_2020_230-231.pdf727.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.