Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26566
Title: Управління плануванням маркетингової діяльності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
Authors: Чміль, Ганна Леонідівна
Keywords: маркетингова діяльність;зовнішньоекономічна діяльність;управління плануванням;внутрішнє планування;зовнішні фактори
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпро: НМетАУ
Citation: Чміль Г. Л. Управління плануванням маркетингової діяльності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності. Дослідження, розробка і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобув. вищої освіти і молодих учених, м. Дніпро, 4 грудня 2020 р. Дніпро: НМетАУ, 2020. С. 230-231.
Abstract: За сучасних умов розширення процесів інтеграції та глобалізації дедалі більшого значення для підприємств, основною діяльністю яких є здійснення зовнішньоекономічних відносин, набуває раціоналізація системи планування міжнародного маркетингу. Основна мета маркетингової діяльності не повинна розходитися із загальною метою підприємства, повинна бути спрямована на їх успішне здійснення за рахунок зовнішніх факторів економічного росту.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26566
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_upravlinnya_planuvannyam_marketynhovoyi_tezy_dnipro_2020_230-231.pdf727.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.