Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26566
Название: Управління плануванням маркетингової діяльності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
Авторы: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключевые слова: маркетингова діяльність;зовнішньоекономічна діяльність;управління плануванням;внутрішнє планування;зовнішні фактори
Дата публикации: 2020
Издательство: Дніпро: НМетАУ
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Управління плануванням маркетингової діяльності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності. Дослідження, розробка і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобув. вищої освіти і молодих учених, м. Дніпро, 4 грудня 2020 р. Дніпро: НМетАУ, 2020. С. 230-231.
Краткий осмотр (реферат): За сучасних умов розширення процесів інтеграції та глобалізації дедалі більшого значення для підприємств, основною діяльністю яких є здійснення зовнішньоекономічних відносин, набуває раціоналізація системи планування міжнародного маркетингу. Основна мета маркетингової діяльності не повинна розходитися із загальною метою підприємства, повинна бути спрямована на їх успішне здійснення за рахунок зовнішніх факторів економічного росту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26566
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
chmil_upravlinnya_planuvannyam_marketynhovoyi_tezy_dnipro_2020_230-231.pdf727.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.