Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-03-14T12:34:28Z-
dc.date.available2023-03-14T12:34:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Управління плануванням маркетингової діяльності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності. Дослідження, розробка і використання моделей економічної поведінки суб’єктів господарювання: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобув. вищої освіти і молодих учених, м. Дніпро, 4 грудня 2020 р. Дніпро: НМетАУ, 2020. С. 230-231.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26566-
dc.description.abstractЗа сучасних умов розширення процесів інтеграції та глобалізації дедалі більшого значення для підприємств, основною діяльністю яких є здійснення зовнішньоекономічних відносин, набуває раціоналізація системи планування міжнародного маркетингу. Основна мета маркетингової діяльності не повинна розходитися із загальною метою підприємства, повинна бути спрямована на їх успішне здійснення за рахунок зовнішніх факторів економічного росту.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпро: НМетАУuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectуправління плануваннямuk_UA
dc.subjectвнутрішнє плануванняuk_UA
dc.subjectзовнішні факториuk_UA
dc.titleУправління плануванням маркетингової діяльності підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_upravlinnya_planuvannyam_marketynhovoyi_tezy_dnipro_2020_230-231.pdf727.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.