Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26365
Назва: Патерни споживчої поведінки в цифровому середовищі
Інші назви: Patterns of consumer behavior in the digital environment
Автори: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключові слова: цифрова трансформація;поведінка споживачів;клієнтський досвід;підприємства роздрібної торгівлі
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київ: КНЕУ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Патерни споживчої поведінки в цифровому середовищі. Маркетингова освіта в Україні: матеріали V Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., 7–8 жовтня 2021 р. Київ: КНЕУ, 2021. С. 242-244.
Короткий огляд (реферат): Процеси цифрової трансформації зумовили зміни поведінки усіх суб’єктів ринку роздрібної торгівлі, особливо споживачів. Під впливом процесів цифрової трансформації змінюються потреби та поведінка споживачів, що відображається на процесах прийняття купівельних рішень та здійснення покупок [1–2]. Формується новий клієнтський досвід, який становиться усе більше персоналізованим та динамічним, при цьому змінюються запити до технологій та якості обслуговування [3]. Тому актуальності набувають питання адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі сектору FMCG з урахуванням нових патернів споживчої поведінки в цифровому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26365
ISBN: 978-966-926-390-2
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chmil_paterny_spozhyvchoyi_povedinky_internet_konf_kyyiv_2021.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.