Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26365
Название: Патерни споживчої поведінки в цифровому середовищі
Другие названия: Patterns of consumer behavior in the digital environment
Авторы: Чміль, Ганна Леонідівна
Ключевые слова: цифрова трансформація;поведінка споживачів;клієнтський досвід;підприємства роздрібної торгівлі
Дата публикации: 2021
Издательство: Київ: КНЕУ
Библиографическое описание: Чміль Г. Л. Патерни споживчої поведінки в цифровому середовищі. Маркетингова освіта в Україні: матеріали V Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., 7–8 жовтня 2021 р. Київ: КНЕУ, 2021. С. 242-244.
Краткий осмотр (реферат): Процеси цифрової трансформації зумовили зміни поведінки усіх суб’єктів ринку роздрібної торгівлі, особливо споживачів. Під впливом процесів цифрової трансформації змінюються потреби та поведінка споживачів, що відображається на процесах прийняття купівельних рішень та здійснення покупок [1–2]. Формується новий клієнтський досвід, який становиться усе більше персоналізованим та динамічним, при цьому змінюються запити до технологій та якості обслуговування [3]. Тому актуальності набувають питання адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі сектору FMCG з урахуванням нових патернів споживчої поведінки в цифровому середовищі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26365
ISBN: 978-966-926-390-2
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
chmil_paterny_spozhyvchoyi_povedinky_internet_konf_kyyiv_2021.pdf1.38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.