Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26365
Title: Патерни споживчої поведінки в цифровому середовищі
Other Titles: Patterns of consumer behavior in the digital environment
Authors: Чміль, Ганна Леонідівна
Keywords: цифрова трансформація;поведінка споживачів;клієнтський досвід;підприємства роздрібної торгівлі
Issue Date: 2021
Publisher: Київ: КНЕУ
Citation: Чміль Г. Л. Патерни споживчої поведінки в цифровому середовищі. Маркетингова освіта в Україні: матеріали V Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., 7–8 жовтня 2021 р. Київ: КНЕУ, 2021. С. 242-244.
Abstract: Процеси цифрової трансформації зумовили зміни поведінки усіх суб’єктів ринку роздрібної торгівлі, особливо споживачів. Під впливом процесів цифрової трансформації змінюються потреби та поведінка споживачів, що відображається на процесах прийняття купівельних рішень та здійснення покупок [1–2]. Формується новий клієнтський досвід, який становиться усе більше персоналізованим та динамічним, при цьому змінюються запити до технологій та якості обслуговування [3]. Тому актуальності набувають питання адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі сектору FMCG з урахуванням нових патернів споживчої поведінки в цифровому середовищі.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26365
ISBN: 978-966-926-390-2
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chmil_paterny_spozhyvchoyi_povedinky_internet_konf_kyyiv_2021.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.