Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/26365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧміль, Ганна Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-03-13T14:45:21Z-
dc.date.available2023-03-13T14:45:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧміль Г. Л. Патерни споживчої поведінки в цифровому середовищі. Маркетингова освіта в Україні: матеріали V Міжнар. наук.- практ. Інтернет-конф., 7–8 жовтня 2021 р. Київ: КНЕУ, 2021. С. 242-244.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-926-390-2-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/26365-
dc.description.abstractПроцеси цифрової трансформації зумовили зміни поведінки усіх суб’єктів ринку роздрібної торгівлі, особливо споживачів. Під впливом процесів цифрової трансформації змінюються потреби та поведінка споживачів, що відображається на процесах прийняття купівельних рішень та здійснення покупок [1–2]. Формується новий клієнтський досвід, який становиться усе більше персоналізованим та динамічним, при цьому змінюються запити до технологій та якості обслуговування [3]. Тому актуальності набувають питання адаптивної цифрової поведінки підприємств роздрібної торгівлі сектору FMCG з урахуванням нових патернів споживчої поведінки в цифровому середовищі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКиїв: КНЕУuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectклієнтський досвідuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.titleПатерни споживчої поведінки в цифровому середовищіuk_UA
dc.title.alternativePatterns of consumer behavior in the digital environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chmil_paterny_spozhyvchoyi_povedinky_internet_konf_kyyiv_2021.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.