Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24336
Назва: Маркетингове обґрунтування виведення на ринок фортифікованого харчового продукту
Автори: Савицька, Наталія Леонідівна
Ключові слова: харчові продукти;біологічно активні речовини;кальцієві добавки;м’ясні вироби;хімічний склад;органолептичні показники якості
Дата публікації: 2020
Видавництво: Суми: Триторія
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л. Маркетингове обґрунтування виведення на ринок фортифікованого харчового продукту. Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій: монографія / за заг. ред. Є. І. Нагорного. Суми: Триторія, 2020. С. 104-116.
Короткий огляд (реферат): Глобалізація та урбанізація змінюють стиль життя людей та роблять глобальні Цілі сталого розвитку повсякденною вимогою для виживання людства. Забезпечення продовольчої безпеки, здорового способу життя, поліпшення харчування сприяє благополуччю для всіх у будь-якому віці. Харчування населення безпосередньо пов’язано із якістю життя сьогоднішніх та майбутніх поколінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24336
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
savytska_marketynhove_obgruntuvannya_vyvedennya_na_rynok_2020.pdf808.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.