Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24336
Title: Маркетингове обґрунтування виведення на ринок фортифікованого харчового продукту
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Keywords: харчові продукти;біологічно активні речовини;кальцієві добавки;м’ясні вироби;хімічний склад;органолептичні показники якості
Issue Date: 2020
Publisher: Суми: Триторія
Citation: Савицька Н. Л. Маркетингове обґрунтування виведення на ринок фортифікованого харчового продукту. Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій: монографія / за заг. ред. Є. І. Нагорного. Суми: Триторія, 2020. С. 104-116.
Abstract: Глобалізація та урбанізація змінюють стиль життя людей та роблять глобальні Цілі сталого розвитку повсякденною вимогою для виживання людства. Забезпечення продовольчої безпеки, здорового способу життя, поліпшення харчування сприяє благополуччю для всіх у будь-якому віці. Харчування населення безпосередньо пов’язано із якістю життя сьогоднішніх та майбутніх поколінь.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24336
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
savytska_marketynhove_obgruntuvannya_vyvedennya_na_rynok_2020.pdf808.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.