Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-02-27T14:53:58Z-
dc.date.available2023-02-27T14:53:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л. Маркетингове обґрунтування виведення на ринок фортифікованого харчового продукту. Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій: монографія / за заг. ред. Є. І. Нагорного. Суми: Триторія, 2020. С. 104-116.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24336-
dc.description.abstractГлобалізація та урбанізація змінюють стиль життя людей та роблять глобальні Цілі сталого розвитку повсякденною вимогою для виживання людства. Забезпечення продовольчої безпеки, здорового способу життя, поліпшення харчування сприяє благополуччю для всіх у будь-якому віці. Харчування населення безпосередньо пов’язано із якістю життя сьогоднішніх та майбутніх поколінь.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСуми: Триторіяuk_UA
dc.subjectхарчові продуктиuk_UA
dc.subjectбіологічно активні речовиниuk_UA
dc.subjectкальцієві добавкиuk_UA
dc.subjectм’ясні виробиuk_UA
dc.subjectхімічний складuk_UA
dc.subjectорганолептичні показники якостіuk_UA
dc.titleМаркетингове обґрунтування виведення на ринок фортифікованого харчового продуктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
savytska_marketynhove_obgruntuvannya_vyvedennya_na_rynok_2020.pdf808.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.