Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24336
Название: Маркетингове обґрунтування виведення на ринок фортифікованого харчового продукту
Авторы: Савицька, Наталія Леонідівна
Ключевые слова: харчові продукти;біологічно активні речовини;кальцієві добавки;м’ясні вироби;хімічний склад;органолептичні показники якості
Дата публикации: 2020
Издательство: Суми: Триторія
Библиографическое описание: Савицька Н. Л. Маркетингове обґрунтування виведення на ринок фортифікованого харчового продукту. Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій: монографія / за заг. ред. Є. І. Нагорного. Суми: Триторія, 2020. С. 104-116.
Краткий осмотр (реферат): Глобалізація та урбанізація змінюють стиль життя людей та роблять глобальні Цілі сталого розвитку повсякденною вимогою для виживання людства. Забезпечення продовольчої безпеки, здорового способу життя, поліпшення харчування сприяє благополуччю для всіх у будь-якому віці. Харчування населення безпосередньо пов’язано із якістю життя сьогоднішніх та майбутніх поколінь.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24336
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
savytska_marketynhove_obgruntuvannya_vyvedennya_na_rynok_2020.pdf808.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.