Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021-05-05Маркетинговий інструментарій стратегічних альтернатив управління підприємством як складова методології прикладних досліджень в маркетингуЛишенко, М.О.
2021-05-01Дослідження маркетингових можливостей розвитку підприємстваУстік, Т.В.
2021-05-10Маркетингове управління інноваційним розвитком аграрних підприємствУстік, Т.В.; Назаренко, С.В.
2021Організація підприємницької діяльності фермерського господарства в галузі рослинництваДудник, Олена Василівна; Миколаєнко, Максим Володимирович; Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра організації виробництва, бізнесу, менеджменту
2021Інфраструктурний розвиток мережі роздрібної торгівлі: дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук: 08.00.04. – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)Гросул, Вікторія Анатоліївна; Бугріменко, Роман Михайлович; Харківський державний університет харчування та торгівлі
2021Strategic landmarks in agribusiness entities’ management. Cross-functional marketing logistics perspectiveDanylenko, Valerii; Zavgorodnii, Andrii V.; Shapovalova, Inga
2021Формування адаптивного механізму узгодження концепцій маркетинг-міксу і логістичного міксуТурчин, Люба Ярославівна
2021Важливість творчості в креативному механізмі управління бізнесомБасюркіна, Наталія Йосипівна; Гріщенко, Аліна Валеріївна; Ласкаєв, Олександр Миколайович
2021Ієрархія маркетингових концепцій: логіко-історичний аналізОслопова, Марина Валеріївна; Данько, Юрія Іванович
2021Методичний підхід до оцінювання рівня ефективності маркетингової діяльності підприємствТурчин, Люба Ярославівна