Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24967
Title: Важливість творчості в креативному механізмі управління бізнесом
Other Titles: The importance of creativity in the creative mechanism of business management
Authors: Басюркіна, Наталія Йосипівна
Гріщенко, Аліна Валеріївна
Ласкаєв, Олександр Миколайович
Keywords: творчість;креативні механізми управління,;техніка SCAMPER;управління бізнесом;маркетинг;маркетинг;creative management mechanisms;SCAMPER technique;business management;marketing
Issue Date: 2021
Publisher: Харків
Citation: Басюркіна Н. Й., Гріщенко А. В., Ласкаєв О. М. Важливість творчості в креативному механізмі управління бізнесом. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2021. № 3. С. 44-49.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Abstract: В статті розкрита актуальність використання творчості в роботі сьогоднішніх підприємств як переваги в збільшенні доходів організацій. Проаналізовано та зазначено, що 82% опитаних керівників погоджуються с цим та готові використовувати креативність в управлінні бізнесом для збільшення частки ринку, спонукати співробітників мислити поза нормами й експериментувати. До основних переваг можна віднести: техніки креативного мислення, готовність експериментувати, впровадження та використання інновацій, стимулювання розуму, покращення співпраці між робітниками. В роботі визначені основні способи підвищення творчості та креативності співробітників на робочому місці, які керівники підприємств можуть використовувати для подальшого розвитку: заохочення відкритості, що можливо, якщо вислухати різні ідеї співробітників; сприяння різноманітності, що можливо за умови залучення різних відділів до праці разом, щоб поглянути кожному на ситуацію з різних боків; запровадження гнучкого графіку роботи, що нададуть співробітникам більше свободи; проведення мозкових штурмів, що допоможе генерувати ідеї для бізнесу; заохочення додаткових перерв для співробітників протягом робочого дня, щоб зберегти психічне та фізичне їх здоров’я; заохочення ризиків та експериментів; винагородження творчості співробітників, що дасть можливість встановити цінності та продемонструвати важливість у культурі компанії та сприяти творчим підходам. Запропоновані практичні напрями роботи підприємства, що можуть використовувати зазначені способи: креативність у маркетингу, використовуючи різноманітні практики залучення та просування; креативність у продажах, використовуючи чуйний та індивідуальний підхід до клієнтів; креативність у вирішенні проблем зміни, адаптації, комбінації асортименту, застосовуючи техніку SCAMPER.
The article reveals the relevance of creativity at the workplace of today's enterprises as an advantage in increasing the income of organizations. It was noted that 82% of surveyed managers agree with this and they are ready to use creativity in business management to increase market share and encourage employees to think outside the box and experiment. The main advantages include techniques of creative thinking, willingness to experiment, implementation and use of innovations, stimulating the mind, improving cooperation between workers. The paper identifies the main ways to increase creativity of employees at the workplace, which business leaders can use to develop creativity. Encouraging openness, which is possible if you listen to different ideas; promoting diversity, which is possible when working with different departments to work together and looking at the situation from different points of view; introduction of a flexible work schedule that will give employees more freedom; conducting brainstorming, which will help generate ideas for business; encouraging additional breaks for employees during the working day to maintain their mental and physical health; encouraging risks and experiments; rewarding the creativity of employees, which will provide an opportunity to establish values and demonstrate the importance of company culture and promote creativity. The practical directions of the enterprise activities which can use the specified ways are offered: creativity in marketing, using various practices of attraction and advancement; creativity in sales, using a responsive and individual approach to customers; creativity in solving problems of change, adaptation, combination of assortment, using SCAMPER technique.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/24967
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2021_r03_a08.pdf250.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.