Випуск 2 (14) : [95] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 95
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011До питання про роль функціонально-семантичних полів у певних підвидах текстів, що відносяться до аргументуючихКов’ях, І.І.
2011Семантичний суб'єкт як об'єкт дослідження семантико-синтаксичного аспекту реченняАрделян, М.В.
2011Читання автентичної англомовної економічної літератури та організація самостійної роботи студентів (з використанням комп’ютерних матеріалів)Удовенко, І.В.; Крупей, М.І.; Подворна, Л.А.
2011Мотиваційна складова у формуванні іншомовної комунікативної компетенції в умовах інформатизації освітиБєлікова, О.Ф.; Колесник, А.О.
2011Комп'ютерні програми для навчання студентів іноземної мовиКолесник, А.О.; Бєлікова, О.Ф.
2011Стратегії оволодіння іноземною мовою як запорука успішного навчання професійного мовленняМуравйова, О.М.
2011Особливості викладання іноземної мови на економічних факультетах із використанням комп’ютерних та мережних технологійТріщ, О.М.; Кондратенко, М.В.; Кравцова, Т.А.
2011Актуальні проблеми та сучасні тенденції професійно-спрямованого навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностейБорисова, А.О.; Архипова, В.О.
2011Чинники та форми прояву гендерної нерівності в сучасній УкраїніНікітіна, В.В.; Самойлова, Є.О.
2011Порівняльний аналіз використання технологій шоу-бізнесу під час президентських виборів у США (2008) і в Україні (2010)Нікітіна, В.В.; Запаренко, Г.В.
2011Організаційно-правові форми добору кадрів в органи державної податкової служби УкраїниСусловець, А.О.
2011Мотиваційно-ціннісний пріоритет у формуванні фізичної культури особистості студентаПетрова, Л.І.; Левченко, М.О.
2011Мотиваційні аспекти поведінки споживачів: соціально-філософський аналізВарипаєв, О.М.; Андреєва, Т.В.
2011Формування цінності клієнта на ринку фармацевтичної продукціїДжоджуа, Р.А.
2011Управління розвитком HR-бренду в умовах маркетингової орієнтації підприємствСардак, О.В.
2011Людський фактор: трансформація підходів до визначення сутностіЗабродська, Г.І.
2011Обґрунтування моделі інвестиційної привабливості підприємств готельного господарстваОльшанський, О.В.; Ткаченко, О.П.; Абухоф Мостафа Мохамед
2011Використання методу нечіткої множини для прийняття оптимальних інвестиційних рішень підприємств ресторанного господарстваБорисова, О.В.
2011Особливості маркетингового ціноутворення в системі міжнародного маркетингуПрядко, О.М.; Джуглей, К.В.
2011Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами ХарковаМітяєва, Т.Л.; Прядко, О.М.; Бєліченко, В.Г.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 95