Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19833
Title: Порівняльний аналіз використання технологій шоу-бізнесу під час президентських виборів у США (2008) і в Україні (2010)
Authors: Нікітіна, В.В.
Запаренко, Г.В.
Keywords: порівняльний аналіз;шоу-бізнес;технології шоу-бізнесу;президентські вибори у США (2008);президентські вибори в Україні (2010);comparative analysis;show business;show business technologies;US presidential election (2008);presidential elections in Ukraine (2010);сравнительный анализ;шоу-бизнес;технологии шоу-бизнеса;президентские выборы в США (2008);президентские выборы в Украине (2010)
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Нікітіна В. В., Запаренко Г. В. Порівняльний аналіз використання технологій шоу-бізнесу під час президентських виборів у США (2008) і в Україні (2010). Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 629-637.
Abstract: Охарактеризовано використання політтехнологами методик шоубізнесу для впливу на свідомість американських і українських громадян під час президентських виборчих кампаній.
There is characterized using by polittechnologists of show-business methods for influence on the American and Ukrainian citizens’ consciousness during president election company.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19833
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_88.pdf193.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.