Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19828
Title: Управління розвитком HR-бренду в умовах маркетингової орієнтації підприємств
Authors: Сардак, О.В.
Keywords: управління;розвиток;HR-бренд;управління розвитком HR-бренду;маркетингова орієнтація підприємств;management;development;HR brand;HR brand development management;marketing orientation of enterprises;управление;развитие;HR-бренд;управление развитием HR-бренда;маркетинговая ориентация предприятий
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Сардак О. В. Управління розвитком HR-бренду в умовах маркетингової орієнтації підприємств. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 589-596.
Abstract: Уточнено зміст маркетингових досліджень потенціалу розвитку НRбренду підприємства. Визначено заходи щодо управління розвитком бренду підприємства-роботодавця. Розкрито особливості управління розвитком бренду персоналу. Охарактеризовано специфіку управління розвитком лояльності до НR-бренду підприємства.
Maintenance of marketings researches of development potential of the НR-brand is specified. Measures of a management development of the enterpriseemployer brand are certain. The features of a management development of the personnel brand are exposed. The specific of a management development of loyalty to the HR-brand of enterprise is described.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19828
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_83.pdf176.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.