Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 68.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Ієрархія маркетингових концепцій: логіко-історичний аналізОслопова, Марина Валеріївна; Данько, Юрія Іванович
2021Значення інтелектуального капіталу в процесі розвитку сучасних підприємств.Лепейко, Тетяна Іванівна
2021Методичний підхід до оцінювання рівня ефективності маркетингової діяльності підприємствТурчин, Люба Ярославівна
2021Вектори конкурентного розвитку соцільно-економічних системПисаренко, В. В.
2021Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів диджиталізаціїПросяник, Оксана Петрівна; Яресько, Катерина Вікторівна
2021Просування гастрономічних дестинацій на прикладі Одеської областіТкач, Вікторія Олександрівна; Харенко, Дмитро Олександрович; Камушков, Олександр Сергійович
2021Оцінювання ризиків при формуванні портфелю проектів інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємствТєшева, Лариса Василівна
2021Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освітиБлагун, Іван Іванович; Ус, Марина Ігорівна
2021Обґрунтування селективних важелів антициклічного регулювання галузей агропромислового комплексуКулаковська, Тетяна Анатоліївна
2021Особливості управління інвестиційно-інноваційними проєктамиУнинець-Ходаківська, Валентина Павлівна