Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3094
Title: Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів диджиталізації
Other Titles: Modern brand management in the system of strategic enterprise management in the conditions of strengthening digitalization processes
Authors: Просяник, Оксана Петрівна
Яресько, Катерина Вікторівна
Keywords: диджиталізація;цифрова трансформація;стратегічне управління;бренд-менеджмент;підприємство;digitalization;digital transformation;strategic management;brand management;enterprise
Issue Date: 2021
Publisher: Харків
Citation: Просяник О. П., Яресько К. В. Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємст вом в умовах посилення процесів диджиталізації. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2021. № 1. С. 61-67.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1
Abstract: Вступ. За сучасних умов підприємства намагаються утримати позиції на ринку, посилено імплементуючи цифрову трансформацію, що вже деякий час є офіційним державним політичним курсом з метою розбудови цифрової економіки в Україні. Метою дослідження є аналіз трендів диджиталізації на підприємствах з огляду на законодавчу базу та реалії сучасної економіки для розробки стратегій управління брендами за даних умов. Результати. Проаналізовано законодавчу базу, що здійснює правове регулювання процесів цифрової трансформації в Україні. З’ясовано основні напрями державної політики щодо процесу диджиталізації в усіх сферах життєдіяльності суспільства, адже інноваційна модель економічного зростання є одним із головних завдань держави у найближчій перспективі. Виокремлені етапи впровадження цифрової трансформації на підприємстві. Зазначено, що у процесі диджиталізації підприємства мають враховувати індивідуальні особливості, задля чого має бути розроблена стратегія. Структурована, послідовна стратегія управління підприємством, розроблена з метою поступової інплементації диджиталізації, виведе підприємство на новий рівень і зробить його більш конкурентоспроможним, зміцнить репутацію їх брендів на сучасному ринку. Зазначено, що впровадження цифрових технологій є лише першим кроком у цифровій трансформації підприємства. Наступним етапом розвитку бізнесу є розробка цифрових бізнес-моделей. Підприємствам необхідно розробити конкурентоспроможну модель ведення бізнесу, враховуючи всі етапи цифрової трансформації у стратегії розвитку компанії в цілому й брендстратегії зокрема. Висновки. Державна політика України спрямована на підтримку і мотивацію підприємств у переході на цифровий формат і закріплена як на законодавчому рівні, так і носить рекомендаційний характер. Сучасність вимагає від підприємств переходити у цифровий формат на всіх рівнях, в такому разі вони зможуть утримати позиції на ринку. Індустрія 4.0 вимагає від підприємств виходити на інший, якісно новий рівень бізнес-діяльності. З огляду на це підприємства мають розробити бізнес-модель поетапної імплементації цифрової трансформації на підприємстві на всіх рівнях, що дало б можливість безперервно й ефективно управляти підприємством без репутаційних втрат бренду.
Introduction. Under modern conditions, companies are trying to maintain a position in the market, intensively implementing the digital transformation, which for some time is the official state policy in order to build a digital economy in Ukraine. The purpose of the study is to analyze the trends of digitalization in enterprises in view of the legal framework and the realities of the modern economy to develop strategies for brand management under conditions mentioned. Results. The legal framework that carries out legal regulation of digital transformation processes in Ukraine is analyzed. The main directions of the state policy on the process of digitalization in all spheres of society are clarified, as the innovative model of economic growth is one of the main tasks of the state in the nearest future. The stages of implementation of digital transformation at the enterprise are singled out. It is noted that in the process of digitalization enterprises should take into account individual characteristics, for which a strategy should be developed. A structured, consistent enterprise management strategy, developed with the aim of gradual implementation of digitalization, will bring the company to a new level and make it more competitive, strengthen the reputation of their brands in today's market. It is noted that the introduction of digital technologies is only the first step in the digital transformation of the enterprise. The next stage of business development is the development of digital business models. Enterprises need to develop a competitive business model, taking into account all stages of digital transformation in the company's development strategy in general and brand strategy in particular. Conclusions. The state policy of Ukraine is aimed at supporting and motivating enterprises in the transition to digital format and is enshrined both at the legislative level and of a recommendation nature. Modern life requires companies to move to digital format at all levels, in which case they will be able to maintain market position. Industry 4.0 requires companies to reach another, qualitatively new level of business activity. According to this, companies need to develop a business model for the gradual implementation of digital transformation in the company at all levels, which would allow continuous and effective management of the company without reputational losses of the brand.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3094
ISSN: 2524-0455
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2021_r01_a10.pdf234.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.