Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.009 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільстваЧміль, Ганна Леонідівна; Олініченко, Катерина Сергіївна; Пахуча, Еліна Вікторівна
2022Облік вирощування енергетичної верби в системі управлінських інформаційних технологій виробництва енергетичних культурГнатишин, Л.; Прокопишин, О.; Василішин, С.
2020Передумови розвитку цифрової трансформації мікроекономічних систем ритейлуЧміль, Ганна Леонідівна
2023Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війниОлініченко, Катерина Сергіївна; Чміль, Ганна Леонідівна; Пахуча, Еліна Вікторівна
2022Управління інноваційними біокластерами в умовах цифровізації: організаційно-методичний аспектКащена, Н. Б.; Нестеренко, І. В.; Чміль, Г. Л.
2020Ключові тренди, виклики та драйвери забезпечення -економічної активності підприємств торговельної сфериКащена, Наталія Борисівна
2022Цифровізація як каталізатор подолання негативних наслідків пандемії та воєнного стануУшакова, Н. Г.; Андросова, Т. В.
2023Маркетингові аспекти сталого розвитку підприємства: Гносеологія та організація директ маркетингуЧміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2023Вплив процесу цифровізації на розвиток фінансових технологійНакісько, О. В.; Водолазький, К. О.; Сокол, Е. В.; Селегей, О. П.
2024Відновлення та розвиток бізнесу: маркетингові підходи до резильєнтності соціально-економічних системБубенець, І. Г.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.