Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13452
Title: Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства
Authors: Чміль, Ганна Леонідівна
Олініченко, Катерина Сергіївна
Пахуча, Еліна Вікторівна
Keywords: маркетинг;inbound маркетинг;суть;принципи;інструменти;цифровізація;лід;marketing;inbound marketing;essence;principles;tools;digitalization;lead
Issue Date: 2022
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Чміль Г. Л., Олініченко К. С., Пахуча Е. В. Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства: науковий журнал «Економіка і регіон». Видавничий дім «Гельветика», вип. № 2(85), 2022. 26-33 с.
Abstract: У період трансформаційних зрушень та адаптації до цифрової економіки важливого значення набуває новий маркетинговий підхід у системі спільного створення цінності, а саме – inbound маркетинг (вхідний маркетинг). Доведено, що inbound маркетинг набуває поширення серед господарських суб’єктів внаслідок зменшення витрат та підвищення показників економічної діяльності підприємства. Ефективність inbound маркетингу пояснюється перманентно зростаючою роллю фактору взаємопов’язаності, який істотно вплинув на комунікаційну взаємодію між стейкхолдерами господарського суб’єкта (клієнтами, працівниками, торговельними партнерами та представниками органів влади), кожен з яких є прямим чи потенційним споживачем товарів та послуг, які пропонуються компанією. У статті досліджено суть дефініції «inbound маркетинг» з точки зарубіжних та вітчизняних науковців, запропоновано власне визначення, яке формує механізм дії концепції inbound маркетингу, інтегрованого у діяльність підприємства. Inbound маркетинг як комплексна система сьогодні використовує всі наявні інструменти та технології для ведення проектів, просування ресурсів та реклами від самого початку проекту до щоденних тактичних завдань та зведення результатів. З метою формування концепції inbound маркетингу проаналізовано чинні принципи реалізації його механізму та запропоновано власні принципи, які дозволять розширити та диверсифікувати маркетингову діяльність, збільшити її ефективність та результативність, а також зменшити зайві матеріальні (грошові) та нематеріальні (часові) витрати на маркетинг за рахунок підвищення лояльності споживача до підприємства, які здійснює транспарентну підприємницьку та соціальну діяльність, а також скорочення часу на прийняття управлінського рішення щодо формування маркетингових тактик та застосування інструментів та технологій. Для найбільш ефективної побудови концепції inbound маркетингу проаналізовано його переваги та недоліки, які запропоновано подолати шляхом низки дій з боку керівництва підприємства.
In the period of transformation and adaptation to the digital economy, a new marketing approach in the system of joint value creation, namely inbound marketing, is becoming increasingly important. It is proved that inbound marketing is spreading among business entities due to cost reduction and increase in economic performance of the enterprise. The effectiveness of inbound marketing is explained by the constantly growing role of the interconnectedness factor, which significantly affects the communication interaction between the stakeholders of the business entity (customers, employees, trading partners and government officials), each of whom is a direct or potential consumer of goods and services offered by the company. The article investigates the definition of the essence of the concept of "inbound marketing" from the point of view of foreign and domestic scientists, offers its own definition, which forms the mechanism of action of the concept of inbound marketing, which is integrated into the activities of the enterprise. Inbound marketing as an integrated system today uses all available tools and technologies of project management, promotion of resources and advertising from the very beginning of the project to daily tactical tasks and summarizing. To form the concept of inbound marketing, modern principles of its mechanism implementation were analyzed and own principles were proposed that will expand and diversify marketing activities, increase its efficiency and effectiveness, as well as reduce unnecessary tangible (monetary) and intangible (time) marketing costs by increasing consumer loyalty to enterprises that carry out transparent economic and social activities, as well as reducing the time for making managerial decisions on the formation of marketing tactics and the use of tools and technologies. For the most effective construction of the concept of inbound marketing, its advantages and disadvantages were analyzed, which are proposed to be overcome by a number of actions of the company's management.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13452
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ekonomika_rehion_2_85_2022.pdf760.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.