Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33158
Title: Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни
Authors: Олініченко, Катерина Сергіївна
Чміль, Ганна Леонідівна
Пахуча, Еліна Вікторівна
Keywords: маркетингові сервіси;маркетинг;маркетинг;маркетингові інструменти;цифровізація;соціальні мережі;marketing services;marketing;digitalization;marketing tools;digitalization;social networks
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Олініченко К. С., Чміль Г. Л., Пахуча Е. В. Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни. Економіка і регіон № 1 (88). Видавничий дім «Гельветика». 2023. С.70-80.
Abstract: Маркетингові сервіси вже не є новинкою в діяльності українських підприємств. Їх розвиток розпочався де-кілька десятиліть тому та продовжується по теперішній час. За останні роки остаточно сформувався склад мар-кетингових сервісів, вони включають в себе: маркетинг лояльності, маркетинг подій, спонсорство, споживчий та торговельний маркетинг. До 2019 року в Україні всі складові маркетингових сервісів мали стабільну динаміку росту, але при виникненні глобальної світової пандемії викликаної захворюванням на COVID-19, така тенденція змінилася. Розвинену до 2019 року модну тенденцію на івенти стало важко зберігати в умовах карантину. Від-носно таких класичних інструментів як споживчий та торговельний маркетинг, вони не зазнали суттєвих змін, але на них збільшився попит у рекламодавців за рахунок їх здатності формувати додаткову вартість. Продовжував зростати інтерес до маркетингу лояльності як до засобу дослідження клієнтського досвіду. Серед тенденцій слід виділити залучення більшої кількості каналів комунікації в спілкуванні зі споживачем та створенні унікального споживчого досвіду. Нами досліджено зміни, що відбулися з маркетинговими сервісами як в Україні так і у всьому світі на протязі 2019–2022 років. Сервіси продовжували еволюціонувати, пристосовуючись до нових тенденцій та викликів, вони стали важливішими ніж будь-коли раніше для бізнесу, оскільки більшість людей перебувала вдома та використовувала онлайн-сервіси для покупок та отримання інформації. Ефективні маркетингові стратегії та інструменти стали дуже важливими для привернення та утримання клієнтів. Використання різних цифрових каналів для залучення клієнтів, таких як соціальні мережі, пошукова оптимізація, електронна пошта та реклама в Інтернеті стали ще більш затребуваними. В Україні війна сильно вплинула на рекламний ринок: майже половина активних рекламодавців зупинила свою рекламну діяльність. Інтернет-реклама зазнала менших втрат, цей інстру-мент після 24.02.2022 р. продовжували використовувати майже дві треті компаній. Більшість компаній тримає фокус саме на диджитальній комунікації. Загалом це попит на проєкти досліджень онлайн ритейлу, e-commerce промоції, CRM та програми лояльності. Зазначений у статті перерозподіл використання сервісів збереже свою тенденцію і в подальшому. В системі сучасної економічної, соціально-політичної та пандеміологічної ситуації підприємства все більше потребують маркетингової підтримки, де важливу роль відіграють маркетингові сервіси. Еволюція маркетингових сервісів, інтернет-технологій та тренд диджиталізації продовжують створювати нові шляхи для комунікацій як малого так й великого бізнесу
Marketing services are no longer new in the activity of Ukrainian enterprises. Their development has begun several decades ago and continues till today. In recent years, the composition of marketing services has finally been formed, they include: loyalty marketing, event marketing, sponsorship, consumer marketing band trade marketing. Until 2019, all components of marketing services in Ukraine had stable growth dynamics, but with the emergence of a global pandemic caused by the COVID-19 disease, this trend changed. The tendency for events, which was widely developed by 2019, has become difficult to maintain in quarantine conditions. Talking about such classic tools as consumer and trade marketing, they have not undergone significant changes, but they have increased in demand from advertisers due to their ability to generate additional value. Interest in loyalty marketing as a means of customer ex-perience research continued to grow. The involvement increase of communication channels in communication with the consumer and creating a unique consumer experience should be highlighted among the trends. We investigated the changes that took place in marketing services both in Ukraine and around the world during 2019–2022. Services continued to evolve, adapting to new trends and challenges, becoming more important than ever to businesses as more people stayed at home and used online services to shop and get information. Effective marketing strategies and tools have become very important to attract and retain customers. The use of various digital channels to attract customers, such as social media, search engine optimization, e-mail and online advertising, have become even more popular. In Ukraine, the war had a strong impact on the advertising market: almost half of the active advertisers stopped their advertising activities. Internet advertising suffered smaller losses, almost two-thirds of companies continued to use this tool after 24 February 2022. Most companies focus on digital communication. In general, this is a demand for online retail research projects, e-commerce promotions, CRM and loyalty programs. The use redis-tribution of services mentioned in the article will maintain its trend in the future. In the system of modern economic, socio-political and epidemiological situation, enterprises increasingly need marketing support, where marketing ser-vices play an important role. The evolution of marketing services, Internet technologies and the trend of digitization continue to create new ways of communications for both small and large businesses.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/33158
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olinichenko Chmil Pakhucha Ekonomika-rehion 2023.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.