Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7547
Назва: | Балансування валів з урахуванням їх деформацій в процесі експлуатації |
Інші назви: | Balancing of shafts taking into account their deformations during operation |
Автори: | Калінін, Є. І. Романченко, В. М. Шуляк, М. Л. Поляшенко, С. О. |
Ключові слова: | гнучкий вал;деформація;гармоніка небалансу;система з розподіленими параметрами;flexible shaft;deformation;harmonic of unbalance;system with distributed parameters |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Калінін Є. І., Романченко В. М., Шуляк М. Л., Поляшенко С. О. Балансування валів з урахуванням їх деформацій в процесі експлуатації. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2018. № 12.С. 215-222. |
Серія/номер: | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів № 12; |
Короткий огляд (реферат): | В роботі розглянуто один з методів равновешіванія валів з урахуванням їх деформацій в процесі експлуатації. Звернуто увагу на той факт, що в процесі експлуатації на режимах, які значно нижче резонансних, висувається вимога щодо зниження пружних коливань вала, які негативно впливають на величину переданого крутного моменту і знижують коефіцієнт корисної дії всього передавального ланки. Встановлено, що при вивченні системи «гнучкий вал», остання повинна розглядатися як система з розподіленими параметрами у вигляді жорсткості і маси. Крім того, визначено, що при балансуванні можна враховувати тільки перші дві гармоніки небалансу. In the article one of the methods of equilibration of shafts taking into account their deformations in the process of operation is considered. Attention is drawn to the fact that during operation at modes that are significantly lower than the resonant ones, a requirement is put forward to reduce the elastic vibrations of the shaft, which negatively affect the magnitude of the transmitted torque and reduce the efficiency of the entire transmission link. It is established that when studying the "flexible shaft" system, the latter should be considered as a system with distributed parameters in the form of rigidity and mass. In addition, it is determined that in balancing, only the first two harmonics of unbalance can be taken into account. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7547 |
ISSN: | 2311-441X |
Розташовується у зібраннях: | № 12 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
31.pdf | 9.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.