Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7547
Название: Балансування валів з урахуванням їх деформацій в процесі експлуатації
Другие названия: Balancing of shafts taking into account their deformations during operation
Авторы: Калінін, Є. І.
Романченко, В. М.
Шуляк, М. Л.
Поляшенко, С. О.
Ключевые слова: гнучкий вал;деформація;гармоніка небалансу;система з розподіленими параметрами;flexible shaft;deformation;harmonic of unbalance;system with distributed parameters
Дата публикации: 2018
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Калінін Є. І., Романченко В. М., Шуляк М. Л., Поляшенко С. О. Балансування валів з урахуванням їх деформацій в процесі експлуатації. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2018. № 12.С. 215-222.
Серия/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів № 12;
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто один з методів равновешіванія валів з урахуванням їх деформацій в процесі експлуатації. Звернуто увагу на той факт, що в процесі експлуатації на режимах, які значно нижче резонансних, висувається вимога щодо зниження пружних коливань вала, які негативно впливають на величину переданого крутного моменту і знижують коефіцієнт корисної дії всього передавального ланки. Встановлено, що при вивченні системи «гнучкий вал», остання повинна розглядатися як система з розподіленими параметрами у вигляді жорсткості і маси. Крім того, визначено, що при балансуванні можна враховувати тільки перші дві гармоніки небалансу.
In the article one of the methods of equilibration of shafts taking into account their deformations in the process of operation is considered. Attention is drawn to the fact that during operation at modes that are significantly lower than the resonant ones, a requirement is put forward to reduce the elastic vibrations of the shaft, which negatively affect the magnitude of the transmitted torque and reduce the efficiency of the entire transmission link. It is established that when studying the "flexible shaft" system, the latter should be considered as a system with distributed parameters in the form of rigidity and mass. In addition, it is determined that in balancing, only the first two harmonics of unbalance can be taken into account.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7547
ISSN: 2311-441X
Располагается в коллекциях:№ 12

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
31.pdf9.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.