Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7518
Назва: Модель діджиталізації управління розвитком підприємства торгівлі
Автори: Ставерська, Т.О.
Ключові слова: діджиталізація;модель діджиталізації;розвиток;управління розвитком;підпиємства торгівлі;digitization;digitization model;development;development management;trade enterprises;диджитализация;модель диджитализации;развитие;управление развитием;предприятия торговли
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Ставерська Т.О. Модель діджиталізації управління розвитком підприємства торгівлі. Інноваційний вимір змін в обліково-аналітичному забезпеченні бізнесу: теорія, методологія, інформаційні технології : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 19 березня 2020 р. Х. : ХДУХТ, 2020. С. 140-142.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні етапи діджиталізації системи управління та розвитком підприємства: моніторинг нових технологій; визначення пріоритетних напрямів діджиталізації та розробка відповідні заходи щодо її реалізації; мінімізація обмежень і ризиків формування бізнес-відносин; інтеграція цифрових ініціатив і розробка стратегії діджиталізації; прогнозування ефекту діджиталізації та відповідне корегування стратегії. Запропоновано референтну модель діджиталізації управління розвитком підприємства, яка передбачає створення в єдиному контурі системи менеджменту інформаційної, аналітичної та управлінської інфраструктури у вигляді відповідних платформ, та ґрунтується на інтеграції великої кількості функціонально-спеціалізованих інформаційно-комунікаційних систем і цифрових технологій, які дозволяють забезпечити комплексне вирішення завдань діджиталізації процесу управління окремими бізнес-процесами та підприємством в цілому.
The main stages of digitalization of the management system and development of the enterprise are considered: monitoring of new technologies; identification of priority areas of digitalization and development of appropriate measures for its implementation; minimization of restrictions and risks of formation of business relations; integration of digital initiatives and development of digitalization strategy; forecasting the effect of digitalization and appropriate adjustment of the strategy. A reference model of digitalization of enterprise development management is proposed, which provides for the creation of a single contour management system of information, analytical and management infrastructure in the form of appropriate platforms, and is based on the integration of a large number of functionally specialized information and communication systems and digital technologies. digitalization of the process of managing individual business processes and the enterprise as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7518
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ставерська_тези_19.03.2020.pdf415.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Staverska_Model_didzhitalizaciyi_tezi_19.03.2020.pdf415.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.