Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7518
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтаверська, Т.О.-
dc.date.accessioned2022-09-28T10:01:59Z-
dc.date.available2022-09-28T10:01:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСтаверська Т.О. Модель діджиталізації управління розвитком підприємства торгівлі. Інноваційний вимір змін в обліково-аналітичному забезпеченні бізнесу: теорія, методологія, інформаційні технології : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 19 березня 2020 р. Х. : ХДУХТ, 2020. С. 140-142.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7518-
dc.description.abstractРозглянуто основні етапи діджиталізації системи управління та розвитком підприємства: моніторинг нових технологій; визначення пріоритетних напрямів діджиталізації та розробка відповідні заходи щодо її реалізації; мінімізація обмежень і ризиків формування бізнес-відносин; інтеграція цифрових ініціатив і розробка стратегії діджиталізації; прогнозування ефекту діджиталізації та відповідне корегування стратегії. Запропоновано референтну модель діджиталізації управління розвитком підприємства, яка передбачає створення в єдиному контурі системи менеджменту інформаційної, аналітичної та управлінської інфраструктури у вигляді відповідних платформ, та ґрунтується на інтеграції великої кількості функціонально-спеціалізованих інформаційно-комунікаційних систем і цифрових технологій, які дозволяють забезпечити комплексне вирішення завдань діджиталізації процесу управління окремими бізнес-процесами та підприємством в цілому.uk_UA
dc.description.abstractThe main stages of digitalization of the management system and development of the enterprise are considered: monitoring of new technologies; identification of priority areas of digitalization and development of appropriate measures for its implementation; minimization of restrictions and risks of formation of business relations; integration of digital initiatives and development of digitalization strategy; forecasting the effect of digitalization and appropriate adjustment of the strategy. A reference model of digitalization of enterprise development management is proposed, which provides for the creation of a single contour management system of information, analytical and management infrastructure in the form of appropriate platforms, and is based on the integration of a large number of functionally specialized information and communication systems and digital technologies. digitalization of the process of managing individual business processes and the enterprise as a whole.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectмодель діджиталізаціїuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectуправління розвиткомuk_UA
dc.subjectпідпиємства торгівліuk_UA
dc.subjectdigitizationuk_UA
dc.subjectdigitization modeluk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectdevelopment managementuk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.subjectдиджитализацияuk_UA
dc.subjectмодель диджитализацииuk_UA
dc.subjectразвитиеuk_UA
dc.subjectуправление развитиемuk_UA
dc.subjectпредприятия торговлиuk_UA
dc.titleМодель діджиталізації управління розвитком підприємства торгівліuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ставерська_тези_19.03.2020.pdf415.73 kBAdobe PDFView/Open
Staverska_Model_didzhitalizaciyi_tezi_19.03.2020.pdf415.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.