Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7213
Назва: Підвищення довговічності барабанних гальмівних механізмів двовісних транспортних машин в умовах експлуатації
Інші назви: Ncreasing longevity drum brakes biaxial highway vehicles under operation
Автори: Назаров, О. І.
Назаров, І. О.
Абрамов, Д. В.
Ключові слова: барабанний гальмівний механізм;знос;поверхня тертя;довговічність;умови експлуатації;drum brakes;wear;surface friction;durability;operating conditions
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Назаров О. І., Назаров І. О., Абрамов Д. В. Підвищення довговічності барабанних гальмівних механізмів двовісних транспортних машин в умовах експлуатації. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2016. № 5. С. 76-85.
Серія/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 5
Короткий огляд (реферат): Визначено закономірність зміни зносу барабанних гальмівних механізмів двовісних транспортних машин під час експлуатації в залежності від зміни коефіцієнта розподілу гальмівних сил між осями, їх геометричних параметрів та швидкості зношування, які дозволяють зробити рекомендації щодо введення того чи іншого закону розподілу гальмівних сил між осями транспортної машини та термінів заміни зношених деталей барабанних гальмівних механізмів під час експлуатації.
In a typical case considered abrasive wear on brakes drum "duo-duplex" "duplex" and "simplex" during the operation of transport and technological machines. Obtained laws that take into account the rate of brake force distribution, design parameters coupled parts and wear rate for a given period of operation to determine the limit of wear-coupling drum pad that can serve as a criterion reliability prediction brakes mounted on the rear axle axle transport vehicles.To prolong the life of drum brakes in certain conditions axle transport vehicles should be increased: - ratio constant brake force distribution between the axles; - structural factors of the rear brakes; - friction surface width (width of pads); - durability of materials and drum pads. Determined pattern change wear drum brakes axle motor vehicles in operation depending on changes in the coefficient brake force distribution between the axles, their geometric parameters and rate of wear that can make recommendations on the introduction of a law brake force distribution between the axles transporter and terms replace worn parts drum brakes during operation.The aim is to increase durability drum brakes axle transport vehicles due to the choice of the coefficient brake force distribution between the axles, which would be in operation provide the lowest level of depreciation coupled parts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7213
ISSN: 2311-441X
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf905.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.