Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66580
Назва: Стратегії маркетингового менеджменту у ветеринарному бізнесі: сучасні тенденції та перспективи розвитку
Автори: Нечипоренко, В. В.
Нечипоренко, О. Л.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Нечипоренко В. В., Нечипоренко О. Л. Стратегії маркетингового менеджменту у ветеринарному бізнесі: сучасні тенденції та перспективи розвитку. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 220-222
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66580
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-221-223.pdf204.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.