Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" : [47] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 47
Issue DateTitleAuthor(s)
2025Маркетингові інструменти розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформаціїПрядко, О. М.; Казанцева, А. І.; Кравцова, А. Є.
2025Вплив CRM-системи на персоналізацію рекламних послугНечипоренко, В. В.
2025Поєднання SEO та CRO для підвищення ефективності вебсайтівГнилякевич-Проць, І. З.; Зінькова, С. В.
2025Роль цифрового маркетингу та соціальних мереж у просуванні органічної молочної продукціїПахуча, Е. В.; Голубєва, В. О.
2025Оптимізація маркетингових стратегій для підвищення рівня лояльності споживачівПахуча, Е. В.; Бей, К. П.
2025Стратегічне управління підприємствами залізничного транспорту з використанням маркетингуЦаль-Цалко, Ю. С.; Шарук, Т. М.
2025Маркетингові стратегії розвитку крафтових виробників молочної продукції в УкраїніСтрук, Н. Р.
2025Логістика як частина маркетингової стратегії промислового підприємстваЗіньцьо, Ю. В.; Прокопович, В. А.
2025Антикорупційний маркетинг в умовах цифровізаціїКоростова, І. О.; Гержан, Р. С.
2025Особливості маркетингової політики просування цифрового продуктуВасильців, Н. М.; Заставний, В. С.
2025Вплив арбітражу трафіку на поведінку споживачів у цифровому середовищіБібікова, В. О.; Хамуляк, А. О.; Лелека, О. О.
2025Вплив соціальних мереж на прийняття рішень суспільством та бізнесомЗіньцьо, Ю. В.; Альонова, О. В.
2025Інноваційні підходи до цифрового маркетингу: як штучний інтелект змінює стратегії брендівПавлішина, Н. М.
2025Роль штучного інтелекту в персоналізації маркетингуСоболева, Г. Г.; Криклива, К. О.
2025Застосування сучасних інформаційних технологій у маркетингуВальковець, А. С.; Поляк, К. Ю.
2025Дослідження впливу соціальних мереж на поведінку споживачівБукало, Н.
2025Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент розвитку суспільства та економікиЗаїка, С. О.; Скачко, А. В.
2025Інтеграція маркетингових стратегій для забезпечення резильєнтності бізнесу на органічних ринках харчових продуктівПахуча, Е. В.
2025Соціальні мережі як ефективний маркетинговий інструмент для зростання бізнесуКучмійова, Т. С.; Дергач, Я. О.
2025Ефективна комунікація в бізнесіКуряча, Н. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 47