Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66580
Title: Стратегії маркетингового менеджменту у ветеринарному бізнесі: сучасні тенденції та перспективи розвитку
Authors: Нечипоренко, В. В.
Нечипоренко, О. Л.
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Нечипоренко В. В., Нечипоренко О. Л. Стратегії маркетингового менеджменту у ветеринарному бізнесі: сучасні тенденції та перспективи розвитку. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 220-222
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66580
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-221-223.pdf204.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.