Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66580
Название: Стратегії маркетингового менеджменту у ветеринарному бізнесі: сучасні тенденції та перспективи розвитку
Авторы: Нечипоренко, В. В.
Нечипоренко, О. Л.
Дата публикации: 2025
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Нечипоренко В. В., Нечипоренко О. Л. Стратегії маркетингового менеджменту у ветеринарному бізнесі: сучасні тенденції та перспективи розвитку. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 220-222
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66580
Располагается в коллекциях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-221-223.pdf204.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.