Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6654
Назва: Стратегічні напрями розвитоку конкурентоспроможності продукції підприємства
Інші назви: Strategic directions of competitiveness development of enterprise products
Автори: Тишенко, Ю. О.
Каптан, Т. І.
Науковий керівник : Дудник, О. В.
Ключові слова: стратегія;продукція;конкурентоспроможність;конкурентна перевага;конкурентне середовище;strategy;products;competitiveness;competitive advantage;competitive environment
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Тишенко Ю. О., Каптан Т. І. Стратегічні напрями розвитоку конкурентоспроможності продукції підприємства. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 34-37.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
Короткий огляд (реферат): В статті наведені та розглянуті етапи розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, її реалізація на практиці, що може бути використана керівниками, економістами та менеджерами підприємств.
The article presents and considers the stages of development of a strategy to increase the competitiveness of enterprise products, its implementation in practice, which can be used by managers, economists and managers of enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6654
Розташовується у зібраннях:Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-34-37.pdf329.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.