Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/6654
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorДудник, О. В.-
dc.contributor.authorТишенко, Ю. О.-
dc.contributor.authorКаптан, Т. І.-
dc.date.accessioned2022-09-13T09:26:06Z-
dc.date.available2022-09-13T09:26:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТишенко Ю. О., Каптан Т. І. Стратегічні напрями розвитоку конкурентоспроможності продукції підприємства. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 34-37.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6654-
dc.description.abstractВ статті наведені та розглянуті етапи розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, її реалізація на практиці, що може бути використана керівниками, економістами та менеджерами підприємств.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents and considers the stages of development of a strategy to increase the competitiveness of enterprise products, its implementation in practice, which can be used by managers, economists and managers of enterprises.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 1-
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectproductsuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectcompetitive environmentuk_UA
dc.titleСтратегічні напрями розвитоку конкурентоспроможності продукції підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeStrategic directions of competitiveness development of enterprise productsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-34-37.pdf329.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.