Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6654
Title: Стратегічні напрями розвитоку конкурентоспроможності продукції підприємства
Other Titles: Strategic directions of competitiveness development of enterprise products
Authors: Тишенко, Ю. О.
Каптан, Т. І.
metadata.dc.contributor.advisor: Дудник, О. В.
Keywords: стратегія;продукція;конкурентоспроможність;конкурентна перевага;конкурентне середовище;strategy;products;competitiveness;competitive advantage;competitive environment
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Тишенко Ю. О., Каптан Т. І. Стратегічні напрями розвитоку конкурентоспроможності продукції підприємства. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 34-37.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
Abstract: В статті наведені та розглянуті етапи розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, її реалізація на практиці, що може бути використана керівниками, економістами та менеджерами підприємств.
The article presents and considers the stages of development of a strategy to increase the competitiveness of enterprise products, its implementation in practice, which can be used by managers, economists and managers of enterprises.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6654
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-34-37.pdf329.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.