Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/6654
Название: Стратегічні напрями розвитоку конкурентоспроможності продукції підприємства
Другие названия: Strategic directions of competitiveness development of enterprise products
Авторы: Тишенко, Ю. О.
Каптан, Т. І.
Научный руководитель: Дудник, О. В.
Ключевые слова: стратегія;продукція;конкурентоспроможність;конкурентна перевага;конкурентне середовище;strategy;products;competitiveness;competitive advantage;competitive environment
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Тишенко Ю. О., Каптан Т. І. Стратегічні напрями розвитоку конкурентоспроможності продукції підприємства. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 34-37.
Серия/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
Краткий осмотр (реферат): В статті наведені та розглянуті етапи розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, її реалізація на практиці, що може бути використана керівниками, економістами та менеджерами підприємств.
The article presents and considers the stages of development of a strategy to increase the competitiveness of enterprise products, its implementation in practice, which can be used by managers, economists and managers of enterprises.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6654
Располагается в коллекциях:Випуск 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-34-37.pdf329.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.