Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66393
Название: Маркетингові інструменти розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформації
Авторы: Прядко, О. М.
Казанцева, А. І.
Кравцова, А. Є.
Дата публикации: 2025
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Прядко О. М., Казанцева А. І., Кравцова А. Є. Маркетингові інструменти розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформації. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 157-158
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66393
Располагается в коллекциях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-158-159.pdf196.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.