Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.contributor.authorКазанцева, А. І.-
dc.contributor.authorКравцова, А. Є.-
dc.date.accessioned2025-05-18T17:42:30Z-
dc.date.available2025-05-18T17:42:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПрядко О. М., Казанцева А. І., Кравцова А. Є. Маркетингові інструменти розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформації. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 157-158uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66393-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-158-159.pdf196.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.