Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66393
Title: Маркетингові інструменти розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформації
Authors: Прядко, О. М.
Казанцева, А. І.
Кравцова, А. Є.
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Прядко О. М., Казанцева А. І., Кравцова А. Є. Маркетингові інструменти розвитку сфери послуг в умовах цифрової трансформації. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 157-158
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66393
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-158-159.pdf196.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.