Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66380
Title: Роль штучного інтелекту в персоналізації маркетингу
Authors: Криклива, К. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Соболева, Г. Г.
Issue Date: 2025
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Криклива К. О. Роль штучного інтелекту в персоналізації маркетингу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Г. Г. Соболева. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 121-123
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66380
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-122-124.pdf201.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.