Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСоболева, Г. Г.-
dc.contributor.authorКриклива, К. О.-
dc.date.accessioned2025-05-18T17:27:29Z-
dc.date.available2025-05-18T17:27:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКриклива К. О. Роль штучного інтелекту в персоналізації маркетингу. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Г. Г. Соболева. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 121-123uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66380-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleРоль штучного інтелекту в персоналізації маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-122-124.pdf201.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.