Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66373
Название: Адаптація традиційних маркетингових моделей до викликів глобалізації та цифрової трансформації
Авторы: Коробейникова, Д. В.
Научный руководитель: Дронова, Т. С.
Дата публикации: 2025
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Коробейникова Д. В. Адаптація традиційних маркетингових моделей до викликів глобалізації та цифрової трансформації. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали ІX Міжнар. науково-практичної конф. (присвяченой пам’яті професора Григорія Євтійовича Мазнєва), 06-07 березня 2025 р.; наук. кер. Т. С. Дронова. Частина 3. Харків: ДБТУ, 2025. С. 95-98
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66373
Располагается в коллекциях:Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Materialy_konf_URSES_2025_CH_3-96-99.pdf209.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.